April...

Det är April väder ute..
Ena dagen skiner solen och det är jätte varmt ute = ) , som igår

Idag snöar och blåser det ,  och är allmänt svinkallt ute , brr
Idag kan jag förstå varför jag mådde som jag gjorde igår , ( PEST ) jag har lätt för att glömma , fast jag har levt med denna värk i 10 års tid.
Man ska lyssna på kroppen , den berättar ALLT ! om man bara är beredd att lyssna.

MEN..

Det händer saker i min rabatt = ) och det är så spännande  ,  varje år




Mina "vänner" under altanen har också vaknat till liv..
Kommer upp så fort solen skiner,  och gnuggar ögonen 

Imse Vimse Spindel..

Annars är allt som vanligt här hos oss , just nu alldeles för mycket  SKULLE HA..
men allt får ta sin tid , så blir det nog bra    = )


Förra veckan fyllde Emelie och Martin´s katter 1år.

Grattis till dom = )

Samson & Monty

Födelsedagen firades hemma i lugn och ro..


GLAD PÅSK & TREVLIG HELG TILL ALLA !

Önskar vi

Kommentarer
Postat av: Systerdotter

Gah!! Spindlar, huvva! Dom ligger i typ samma liga som ubåtar! Blä. :P

2009-04-09 @ 12:29:47
URL: http://dragonwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0