Löp..

Så var det då dax...
Lilla fröken har blivit stortjej , löpet satte igång i lördags..
Märker knappt av det än så länge , hon städar , tvättar och är väldigt nogrann.
Milton är ganska lugn , och hoppas att det håller sig så,( men det är väl en tidsfråga !!) .
Men han har ju sin egen lilla prinsessa , mogen och i sin bästa ålder  = )
Så , små tjejjer är nog inget för han....

Det är ju kursdax för min del igen... på fredag ska jag lämna ifrån mig mina arbeten.. dom SKA vara klar tills dess , för då på kvällen är certifieringen...
Fredag  fm  är det cbe - fördjupning på hund , då var tanken att jag skulle ha med lilla fröken... OM hon inte löpte...
Så jag hade bestämt... inget löp förrän i Maj.... det sket sig...
Men det kanske går att ordna ändå , för hoppningsvis  = )

Lördag morgon är det dax för nästa kurs...Cbt



Mattes lillfröken har blivit en storfröken    = )



Nu ska jag jobba järnet .... hela veckan..  

Ha det gott allihop = )
Kram ifrån oss

Kommentarer
Postat av: Cita

Åh, stora flickan. :-) Här tror jag vi går in i en period av ständigt flängande i kopplet så det känns som armarna ska gå ur led... Ingen konsentrationsförmåga på spår eller annat arbete heller utan bara fläng hit och fläng dit... det kanske är hormoner här med utan att han börjat lyfta på benet än...

2009-04-20 @ 19:39:47
URL: http://iver.blogg.se/
Postat av: antje

Aha....kanske därför Challe inte är sig riktigt lik.

"Snygg tjej" i faggorna alltså....

2009-04-20 @ 23:13:26
URL: http://fjordd.blogspot.com
Postat av: Maria & Imsa

Så nu var det dax för Indie att "bliva stur". Imsa har slutat löpa nu i helgen, och ingen är gladare än jag. Hon var inte noggrann det minsta och kletade ner överallt!!

2009-04-21 @ 09:25:47
URL: http://tikkatok.wordpress.com
Postat av: Lena,Moa och Maiko

Oj, vad tiden går! Ja, de där löptiderna är ju inte muntra... Men snart är hon normal igen.

Lycka till med allt kursande och försök att få vara ute i den härliga vårluften också!

2009-04-24 @ 19:36:17
URL: http://nysvansat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0