Påskdagen

Indie och jag for till stan idag , lite miljöträning är inte helt fel.
Lite folk på stan , men desto fler nere vid badhusparken , där fanns både hundar och livliga ungar...bra träning   = )



                                                                                                                                           Eh.. den ända hunden på stan som fick sig en utskällning..



Vid Rådhuset


där har man bra utsikt..


Thomeé måste ju också kollas in..

inga problem = )


Träffade en gammal jobbarkompis vid badhusparken ,  hennes pojke på 3 år var hundrädd men Indie skötte sig exemplariskt , hon var totalt ointresserad och brydde sig inte  = )
Eftersom Milton är ÖVER social och ska helst hälsa på ALLA , även dom som är 1km bort..... , så är det skönt med en hund som inte är intresserad på samma vis , hon kan gå fram och lukta lite och sen är det bra med det.

Efter någon timme på stan var vi ganska nöjd.. både Indie och jag..
Nu ska jag göra lite cbc-jobb , sen  ska jag flyta ut i soffan och titta på filmen Australia..
Alla säger att den är så bra = )


Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0