Att bara vara..

Att bara VARA... är något jag skulle uppskatta nu.. gå i skogen.. hämta kraft... ta dagarna , minuterna.. som dom kommer..
Men så är det inte.
Så här på våren är det sååå mycket måsten , som man vill och ska hinna med , för att sedan ta det lugnt inför semestern.. men som  också  ( oftast )  är inplanerad med en massa måsten...
Igår tog jag och rensade rabatten , klippte gräs , städade altanen och gjorde fint , hängde ut tvätt... , allt detta skulle ha varit gjort för länge sen...  men , äntligen!!

På kvällen tog jag och Indie en tränings runda på klubben.
Vi passade på att träna i närheten av dom som tränade agility... det blev mycket koncentration  för våran del...
Eftersom det ligger en skjutbana i närheten av klubben så blev det också lite skott under våran träning , vilket gick bra.
Vi körde lite linförighet , platsliggning och lekte medans dom sköt som attan , inga problem.
Har också börjat lite med ställande och läggande under gång , men aldrig under samma tränings tillfälle , vill inte att hon ska blanda ihop momenten...
Med andra ord.. vi kämpar på...= )

I måndags kom Elias och hälsade på.. det lilla lyckopillret..
Emelie tog med sig honom från dagis , så han fick åka buss... och trycka på knappen... vilken lycka = )
Sen blev det en fotbolls match med Emelie och Martin.





Utslagen hjälte i halvlek...




Värmen är på väg , har  jag hört..
Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0