Träning

Idag har jag och Indie hunnit med ett träningspass ute på klubben.
Började med uppletande , mest för att trötta ut henne... det gick ganska bra ,  fem föremål blev nog kanske lite för mycket så här i startgroparna... men till slut hittade hon alla , hon ger inte upp så lätt  , lillfröken.
Vi provade också ett spår med tre föremål + slut , det är också något vi behöver träna mera på , även om hon hittade alla föremål , så är vi nybörjare på den fronten ( oxå ) både hon och jag...

Vi körde också lite apportering , först med flytapporten , sedan med träapporten.
Vill ha lite koll så hon inte börjar tugga... därför flytapporten.. men allt gick bra = )
Platsliggning MÅSTE vi träna mera på.... hon har helt enkelt inte tid att ligga still... mer än 5 sek..
Summa =  Vi har en hel del att träna på... lillfröken och jag..  det känns som om jag har rostat ihop helt på tränings fronten...
Men kul har vi , och det är huvudsaken = )

Bilder från dagen


Fröken bråttom...
.





Solen sken ju iallafall...

Kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0